TicketPro
Μουσική
Αθλητικά
Ημερολόγιο
Όροι Χρήσης
Προφίλ
Επικοινωνία
'Οροι Χρήσης
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
 
 
Α. ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
 
Προκειμένου να κάνετε χρήση των σελίδων και των υπηρεσιών του Δικτυακού μας τόπου www.ticketpro.gr πρέπει να διαβάσετε με προσοχή τους όρους χρήσης και τις προϋποθέσεις παροχής υπηρεσιών που ακολουθούν, ΠΡΙΝ από την επίσκεψη ή τη χρήση των σελίδων και των υπηρεσιών μας. Σε περίπτωση διαφωνίας οφείλετε να μην χρησιμοποιήσετε τις σελίδες και τις υπηρεσίες του Δικτυακού μας τόπου. Σε κάθε άλλη περίπτωση συμπεραίνεται ότι τους αποδέχεσθε. Οι όροι χρήσης που ακολουθούν ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου και για οτιδήποτε γενικά ή/ και ειδικά, περιλαμβάνεται στις σελίδες του Δικτυακού μας τόπου.  Η TICKETPRO μπορεί να τροποποιεί τους όρους χρήσης και τις προϋποθέσεις οποιαδήποτε χρονική στιγμή και πρέπει να ελέγχετε για τυχόν αλλαγές, κάθε φορά που χρησιμοποιείτε το Δικτυακό τόπο ticketpro. Εφόσον δε εξακολουθείτε να τον χρησιμοποιείτε, συμπεραίνεται ότι αποδέχεσθε τους τροποποιημένους όρους και προϋποθέσεις. Σε αντίθετη περίπτωση οφείλετε να μην κάνετε χρήση/ επίσκεψη του Δικτυακού μας τόπου.
 
 
Β. ΟΡΟΙ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ μέσω Internet
 
Οι παρακάτω όροι σκοπό έχουν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τη διαδικασία αγοράς εισιτηρίων από το www.ticketpro.gr, τις υποχρεώσεις σας αλλά και τα δικαιώματά σας έναντι της TICKETPRO.
Κάθε εισιτήριο που αγοράζετε αποτελεί την άδεια για την παρακολούθηση του συγκεκριμένου θεάματος και υπόκειται στους επιπλέον όρους που αναγράφονται σε αυτό.
 
Αν έχετε κάποια απορία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
 
Αυτή η προσφορά ισχύει με την χρήση:
  • VISA, Mastercard & American Express
  • Το σύστημα πληρωμής Eurobank e-Commerce
 
Πρέπει να σημειωθεί ότι σε όλες τις αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνεται 10% προμήθεια για την TICKETPRO
 
Σημαντικές σημειώσεις:
  • Θα σας ζητηθεί να εισάγετε τον κωδικό ασφαλείας όταν χρησιμοποιείτε την κάρτα. Ο κωδικός αυτός ονομάζεται επίσης  CCV-Card Validation Value για την Visa.
  • Ο κωδικός CCV είναι τριψήφιος και αναγράφεται στο πίσω μέρος της κάρτας στο σημείο της υπογραφής.(τα τελευταία 3 ψηφία)
  • Μην εισάγετε κενά στον αριθμό της κάρτας.
  • Οι παραγγελίες είναι δεσμευτικές. Τα εισιτήρια δεν επιστρέφονται/ αλλάσσονται / ανταλλάσσονται.
  • Η παραγγελία των εισιτηρίων μπορεί να γίνει μόνο από τον κάτοχο της κάρτας.
  • Πληρωμή με κάρτα άλλου απαγορεύεται.
  • Το μέγιστο κάθε πραγγελίας ειναι 6 εισιτήρια. .
  • Η TICKETPRO έχει το δικαίωμα να ακυρώσει ή να αλλάξει εκπτώσεις που αναφέρονται στο δίκτυο της οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς αιτιολογία.
 
Σημείωση:
Η αποστολή της επιβεβαίωσης της παραγγελίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (confirmation e-mail) γίνεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει εγγραφεί στην φόρμα επικοινωνίας/ διεύθυνσης. Εάν, η διεύθυνση είναι λανθασμένη ή προκύψουν τεχνικά προβλήματα από τη μεριά του χρήστη, η TICKETPRO δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για την μη αποστολή αυτών των e-mails.
 
Επιστροφές-Αλλαγές
Πριν την αγορά των εισιτηρίων σας βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει το σωστό θέαμα και ότι σας ικανοποιεί η θέση που σας έχει αποδοθεί. Η συμφωνία της TICKETPRO με τους συνεργάτες της, δεν επιτρέπει την επιστροφή χρημάτων ή την αλλαγή των εισιτηρίων σας. Επίσης δεν καλύπτει εισιτήρια που έχουν χαθεί, κλαπεί ή καταστραφεί.
 
Προστασία προσωπικών δεδομένων
Σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις τόσο του Ελληνικού, όσο και του Ευρωπαϊκού Δικαίου, η διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων σας υπόκεινται σε καθεστώς πλήρους εχεμύθειας. Σε καμία περίπτωση δε, δεν πρόκειται να αποτελέσουν προϊόν πώλησης ή μεταφοράς σε άλλο φορέα ή οργανισμό.
 
Ασφάλεια μεταφοράς πληροφοριών
Η μεταφορά πληροφοριών μεταξύ του υπολογιστή σας και του διακομιστή (server) της TICKETPRO είναι απόλυτα ασφαλής μέσω του πρωτοκόλλου SSL. To γεγονός αυτό, εκμηδενίζει οποιαδήποτε πιθανότητα κατάχρησης ή κακής διαχείρισης των μεταφερόμενων πληροφοριών.
 
 
Γ. ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ (ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ)
 
  1. Οι εγγυητικές αυτές γραμμές εφαρμόζονται σε κάθε εισιτήριο το οποίο έχει αγορασθεί από την TICKETPRO και το δίκτυο πωλήσεων της TICKETPRO. Το δίκτυο πωλήσεων της TICKETPRO αποτελείται από όλα τα διαδικτυακά (on-line) καταστήματα πωλήσεων της TICKETPRO, το τηλεφωνικό κέντρο (callcentre) της TICKETPRO και την ιστοσελίδα της TICKETPRO που παρέχει την δυνατότητα των on-line πωλήσεων.
  2. Δεν υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης εκτός αν υπάρχει άλλη σχετική πρόβλεψη.
  3. Τα αγορασμένα εισιτήρια δεν αλλάζονται/ ανταλλάσσονται/ αντικαθιστούνται.
  4. Τα εισιτήρια παραλαμβάνονται από τον αγοραστή και μόνο. Απαιτείται επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.
  5. Η TICKETPRO δεν διοργανώνει μεμονωμένα πολιτιστικές, κοινωνικές, αθλητικές ή άλλες εκδηλώσεις για τις οποίες πωλούνται εισιτήρια και δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε τέτοια εκδήλωση, για αλλαγές που αφορούν αυτές τις εκδηλώσεις ή τις ημερομηνίες τους, για την διαχείριση τέτοιων εκδηλώσεων, για οποιεσδήποτε συνθήκες προκύπτουν κατά τη διάρκεια τέτοιων εκδηλώσεων ή για οτιδήποτε προκύπτει από τέτοιες εκδηλώσεις. Δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία ή φθορά που προκαλείται από τους πελάτες σχετικά με τέτοιες εκδηλώσεις και την αλλαγή, ακύρωση ή διεξαγωγή. Όλα τα αιτήματα θα πρέπει να παραπέμπονται στη εκάστοτε διοργανώτρια εταιρεία. Σε περίπτωση ακύρωσης εκδήλωσης το εξοφλημένο ποσό θα επιστραφεί όπως αναφέρεται παρακάτω.
  6. Σε περίπτωση ακύρωσης, η TICKETPRO θα στείλει μια γραπτή ανακοίνωση στους πελάτες, που παρείχαν τα στοιχεία τους, (μέσω e-mail, διεύθυνση ταχυδρομείου, fax, κτλ.) ότι η εκδήλωση ακυρώνεται. Η TICKETPRO δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση που η ανακοίνωση δεν παραδοθεί εξαιτίας  αδυναμίας να ενημερωθούν οι πελάτες με τον εν λόγω τρόπο ή εάν η ανακοίνωση της ακύρωσης παραδοθεί με καθυστέρηση.                                 
  7. Σε περίπτωση ακύρωσης οποιασδήποτε εκδήλωσης, η τιμή του εισιτηρίου για αυτήν που έχει ήδη πληρωθεί θα επιστραφεί, μέσω της σχετικής πιστωτικής κάρτας ή του τραπεζικού λογαριασμού από τον οποίο το εισιτήριο έχει πληρωθεί, στους πελάτες που αγόρασαν το εισιτήριο από το δίκτυο αγορών της TICKETPRO υπό την προϋπόθεση ότι ο πελάτης δεν έχει παραλάβει ακόμη το εισιτήριό του ούτε έχει αποσταλεί σε αυτόν από την TICKETPRO.
 
  1. Σε περίπτωση ακύρωσης οποιασδήποτε εκδήλωσης, το αντίτιμο που κατεβλήθη για την αγορά του εν λόγω εισιτηρίου μέσω του δικτύου αγορών της TICKETPRO και το οποίο οι πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι, είτε μέσω αποστολής ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο θα επιστραφεί στους εν λόγω πελάτες.
    • Η TICKETPRO, δεν ευθύνεται για κανένα εισιτήριο που αγοράστηκε εκτός αυτής. Το δίκτυο αγορών της TICKETPRO δεν θα επιστρέψει κανένα ποσό για τέτοιου είδους εισιτήρια.
    • Αν το εισιτήριο αγοράστηκε από την ιστοσελίδα της TICKETPRO, ο πελάτης
Καλείται είτε:
                                      I.      Να προσκομίσει το εισιτήριο μαζί με το αποδεικτικό συναλλαγής (Ordertransaction)   της αγοράς στο TICKETHOUSE-Πανεπιστημίου 42, 10679, Αθήνα (μέσα στους χρόνους που έχει ορίσει ο εκάστοτε διοργανωτής του θεάματος)
                                    II.      Είτε να στείλει το εισιτήριο, χωρίς άσκοπη καθυστέρηση, (ώστε η παραλαβή του να γίνει μέσα στους χρόνους που έχει ορίσει ο εκάστοτε διοργανωτής του θεάματος) μέσω ταχυδρομείου στην διεύθυνση της DIDIMUSIC -Πανεπιστημίου 42, 1ος όροφος, 10679, Αθήνα - όπως αυτή αναγράφεται στο σημείο 9 παρακάτω  
Κατόπιν αποστολής ή παραλαβής των εισιτηρίων από την  TICKETPRO, ο πελάτης θα αποζημιωθεί το ποσό που κατέβαλλε, όπως αυτό καθορίζεται σε γραπτές οδηγίες του πελάτη και παραδίδεται στην TICKETPRO. Σε περίπτωση πληρωμής εισιτηρίου με τιμολόγιο ή με χρέωση εργαζόμενου, η τιμή του εισιτηρίου θα επιστρέφεται πάντοτε στον λογαριασμού του αγοραστή. 
  1. Οποιαδήποτε τιμή εισιτηρίου που επιστρέφεται σύμφωνα με τα σημεία 6 και 7 δεν θα περιλαμβάνει την χρέωση υπηρεσίας της TICKETPRO, καθώς και το κόστος των ταχυαποστολών (COURIER), εάν ο πελάτης έχει επιλέξει αυτή τη μέθοδο παραλαβής.
  2. Όλες οι απορίες και παράπονα θα σταλούν, χωρίς άσκοπη καθυστέρηση, στο Sales Department της TICKETPRO, (e-mail: info@ticketpro.gr τηλ: 0030 2103626540, fax : 0030 2103626541,  διεύθυνση: Πανεπιστημίου 42, 1ος όροφος, 10679, Αθήνα).
  3. Η TICKETPRO, θα προωθήσει παράπονα που υπόκεινται στο σημείο 4 στον διοργανωτή της εκδήλωσης για σχολιασμό και οι πελάτες θα ειδοποιηθούν αναλόγως εντός 30 ημερών ύστερα από την λήψη του παραπόνου. Σε περίπτωση που οι πελάτες θελήσουν να γνωστοποιήσουν το παράπονό τους απευθείας στον διοργανωτή της εκδήλωσης, η TICKETPRO θα τους παρέχει τα στοιχεία επικοινωνίας του διοργανωτή. 
  4. Σχετικά με ισχυρισμούς που ενάγονται στα σημεία 6 και 7, σε περίπτωση που αποστέλλονται στην διεύθυνση της εταιρείας TICKETPRO ή αν έχουν πληρωθεί με τιμολόγιο ή με χρέωση εργαζόμενου, η TICKETPRO θα διαχειριστεί απευθείας τους πελάτες.
  © TicketPro © 2009 NetPlanet